We inspire and support the finest product teams aiming to achieve even greater effectiveness in reaching ambitious business goals and winning the hearts of customers.
Get in Touch with Us8 out of 10 clients come back to us for more 💪
Our workshops enable product, project, and research teams to collaborate towards the success of both product and business.
Learn how to create and manage a product development strategy that tangibly supports product teams' work.
Learn moreExplore the strategy for implementing and utilizing product analytics to enhance digital product development.
Praktyczne warsztaty, które pomogą tobie i twojemu zespołowi odkrywać wygrywające produkty cyfrowe.
Dowiedz się więcejDowiedz się jak tworzyć i zarządzać strategią rozwoju produktu, która realnie wspiera pracę zespołów produktowych.
Dowiedz się więcejPoznaj strategię wdrażania i wykorzystania analityki produktowej do rozwoju produktów cyfrowych.
We're more than happy to conduct workshops directly at your company, customizing the agenda to address your current needs and challenges.
We collaborate with product teams to implement an effective Product Discovery process within your organization.
Individual consultations with product experts who blend your vision with practical market solutions.
Learn moreExpert product coaching that unleashes your and your team's full potential in creating and implementing outstanding products.
Learn morePracujemy z zespołami produktowymi nad wdrażaniem efektywnego procesu Product Discovery wewnątrz organizacji.
Indywidualne konsultacje z ekspertami w dziedzinie produktu, które zintegrują Twoją wizję z praktycznymi rozwiązaniami rynkowymi.
Sprawdź szczegółyProfesjonalny coaching produktowy, który wydobędzie z Ciebie i Twojego zespołu pełen potencjał w tworzeniu i wdrażaniu wybitnych produktów.
Sprawdź szczegółyGraduates
That's how many have discovered with us how to make products better. Join them!
Our Average Rating
People love what we do. It's not just numbers – it's our passion and commitment in every project.
Classroom Hours
We've spent this much time teaching others how to create brilliant products. And we're still learning!
Innovative Digital Products
We've worked on them and take pride in it. Your idea could be next!
Godzin na Sali Szkoleniowej
Spędziliśmy tyle czasu ucząc innych, jak tworzyć genialne produkty. I nadal się uczymy!
Innowacyjnych Produktów Cyfrowych
Pracowaliśmy przy nich i jesteśmy z tego dumni. Twoja idea może być następna!
Absolwentów
To liczba tych, którzy z nami odkryli, jak robić produkty lepiej. Dołącz do nich!
Nasza Średnia Ocena
Ludzie kochają to, co robimy. To nie tylko liczby – to nasza pasja i zaangażowanie w każdym projekcie.
Over 3000 satisfied graduates and clients
Ponad 1000 zadowolonych absolwentów
These are the individuals who conjure the magic:
Experienced Product and Growth Manager: A trainer and advocate in the realm of Product Discovery in Poland. Boasts a portfolio of several launched products. Past roles include Head of R&D, Head of Growth, and Director of Marketing and Product Development in diverse organizations.
Product Generalist: Responsible for developing web3 projects and products in the ClimateTech/ImpactTech industry. Portfolio includes projects in collaboration with big companies (Google, Ailleron) as well as typical startups: edward.ai, dizply.com, confly.pl, and more. Graduate of Jagiellonian University, lecturer, and author.
Product Strategist and Certified Design Sprint Facilitator: Focuses on assisting teams in identifying and verifying product opportunities by implementing and refining the Product Discovery process. Built experience as Head of Product Discovery, Product Lead, and Operations Manager in startups across Poland, Belgium, France, and Switzerland, primarily in fintech and HR markets.
Chief Technology Officer with 20 Years' IT Experience: Possesses broad competencies (technical, operational, financial, managerial) across various industries (IT, marketing, investments, real estate). As an investor and mentor, supports startups and companies developing new digital products as they approach product-market fit.
Oto ludzie, którzy tworzą magię
Doświadczony Product and Growth Manager. Trener i ewangelizator obszaru Product Discovery w Polsce. Ma na koncie kilkanaście wypuszczonych produktów. W przeszłości pełnił takie role jak Head of R&D, Head of Growth czy Dyrektora marketingu i rozwoju produktów w różnorodnych organizacjach.
Produktowy generalista. Odpowiadał za rozwój m.in. projektów web3 oraz produktów z branży ClimateTech /ImpactTech. W swoim portfolio ma projekty realizowane zarówno we współpracy z dużymi firmami (Google, Ailleron), jak i typowymi start-upami: edward.ai, dizply.com, confly.pl i inne. Absolwent UJ, wykładowca i autor.
Product Strategist oraz certyfikowany Design Sprint Facilitator. W swojej pracy skupia się na wspieraniu zespołów w identyfikacji i weryfikacji szans produktowych poprzez wdrażanie i usprawnianie procesu Product Discovery. Swoje doświadczenie budował jako Head of Product Discovery, Product Lead czy Operations Manager w start-up’ach z Polski, Belgii, Francji i Szwajcarii, głównie na rynkach fintech i HR.
Chief Technology Officer z 20-letnim doświadczeniem w budowaniu rozwiązań IT. Ma szerokie kompetencje (techniczne, operacyjne, finansowe, zarządcze) w różnych branżach (IT, marketing, inwestycje, nieruchomości). Jako inwestor i mentor wspiera startupy oraz firmy rozwijające nowe produkty cyfrowe na etapie dojścia do product market fit.
In the era of digitization and rapidly changing markets, product management has become an art that requires both analytical skills and creativity. Every product, from ideation to realization, goes through a series of complex, often non-linear stages, much like a traveler navigating through a labyrinth.
n the realm of Product Discovery, essential tools and methods serve as guides on the journey towards understanding users and crafting effective products.
Explore the critical aspects of successful Product Discovery, from proper problem definition and user understanding to risk identification and iterative improvement, learning how to avoid common pitfalls and create impactful products."
August 21, 2023
Zapisz sięZobacz, jak pracujemy
Jakie umiejętności są niezbędne do skutecznego zarządzania produktem? Jakie strategie mogą pomóc w pokonywaniu wyzwań związanych z nowymi produktami? A jakie narzędzia warto znać i używać?
Zrozumienie różnic i podobieństw między kulturą produktu a strategią produktu to klucz do sukcesu w świecie biznesu. Obie te koncepcje są nieodzowne dla zdrowego ekosystemu firmy, ale pełnią różne role i mają różne zastosowania.
Czytaj nasz blog
Jakie umiejętności są niezbędne do skutecznego zarządzania produktem? Jakie strategie mogą pomóc w pokonywaniu wyzwań związanych z nowymi produktami? A jakie narzędzia warto znać i używać?
Zrozumienie różnic i podobieństw między kulturą produktu a strategią produktu to klucz do sukcesu w świecie biznesu. Obie te koncepcje są nieodzowne dla zdrowego ekosystemu firmy, ale pełnią różne role i mają różne zastosowania.
August 21, 2023
Zapisz sięul. Anny Jagiellonki 42/14
80-034 Gdańsk
NIP: 5833443540
REGON: 52099224600000
730-029-649
hello@productpro.pl